سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنس کامپوزیت ها یا لمینت دندان سرامیکی از چیست ؟

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آیا لمینت متحرک دندان خوبه و روی دندان من جواب میدهد

    نظر

آیا لمینت متحرک دندان خوبه و روی دندان من جواب میدهد این سوالهایی است که شما از خود میپرسید پس تا اخر این مقاله با ما باشید.  لمینت متحرک  یک راه ثبت شده ، آسان و بدون درد برای به دست آوردن یک لبخند زیبا است. یک جایگزین عالی برای پروتزهای جزئی بدون قلاب یا پر کردن دهان با پلاستیک. پس از 8 سال تحقیق و توسعه گسترده ، دندانپزشک اسنپ  شما می تواند یک لبخند زیبا برای شما ارائه دهد که نازک ، قوی و مقاوم در برابر لکه با ظاهر دندان های طبیعی است. خرید لمینت متحرک دندان تن جومه از طریق فروشگاه اینترنتی صورت میگیرد اسنپ ان اسمایل یک راه ثبت شده ، آسان و بدون درد برای به دست آوردن یک لبخند زیبا است. این اختراع توسط یک دندانپزشک ابداع شد که متوجه شد همه نمی توانند هزاران دلار هزینه کنند تا لبخند هالیوودی را آرایش کنند. پس از سالها تحقیق و توسعه گسترده ، دندانپزشک شما اکنون می تواند یک لبخند محکم برای شما ارائه دهد که با ظاهر دندانهای طبیعی نازک و قوی است. شما می توانید با لبخند Snap-On خود غذا بخورید و بنوشید. مراقبت از آن آسان است و می تواند یک محلول آرایشی موقت یا دائمی باشد. برای دندانهای بالا و پایین موجود است.فرمول منحصر به فرد و اختصاصی Snap-On Smile رزین دندانپزشکی بسیار نازک و در عین حال بسیار قوی است. این کار بر روی دندان های شما انجام می شود تا یک لبخند زیبا و طبیعی به شما بدهد - حتی اگر لکه ، تراشه ، شکاف یا دندان های از دست رفته دارید. برای بسیاری از مردم ، Snap-On Smile می تواند زندگی را تغییر دهد. به لبخند زدن اعتماد به نفس می بخشد. هزاران نفر در سراسر جهان در حال حاضر مزایای منحصر به فرد Snap-On Smile را تجربه کرده اند.


Snap-On Smile

 

لمینت متحرک  برای هر کسانی مناسب است :

لمینت متحرک یک راه حل مقرون به صرفه و تغییر دهنده زندگی در هر سنی است. دریافت یک لبخند محکم و ساده نیاز به دو ملاقات کوتاه بدون درد بدون سوراخ ، بدون سوزن و بدون تغییر در ساختار دندان دارد. لبخند ضربه ای به سادگی بر روی دندان های طبیعی شما وارد و خارج می شود.

اسنپ ان اسمایل  یک محصول آرایشی غیر قابل تهاجم ، قابل جابجایی کامل یا جزئی است که به معنای واقعی کلمه مستقیماً بر روی دندان های موجود بیمار بدون ضربه به بافت لثه یا پوشاندن کام کاملاً چسبیده است. به طور کامل از طریق دندان ، بدون چسب مورد نیاز است و بیماران می توانند بدون هیچ گونه مانعی غذا ، نوشیدنی و عملکرد عادی خود را انجام دهند. بسیاری از دندان پزشکان یکی از سخت ترین جنبه های ترمیم کامل دهان را درجه حرارت می دانند. Smap-On Smile نه تنها یک موقت عالی است ، بلکه زیبایی زیبایی استثنایی را برای بیماران فراهم می کند. این می تواند سالها دوام بیاورد ، اما مقرون به صرفه است تا موقتی باشد. Snap-On Smile برای بیمارانی که در انجام درمانهای ترمیمی بیشتر تردید دارند ، تجربه زندگی با عملکرد بهتر و زیبایی را ارائه می دهد.


اسنپ ان اسمایل  یک راه ثبت شده ، آسان و بدون درد برای به دست آوردن یک لبخند زیبا است. این اختراع توسط یک دندانپزشک ابداع شد که متوجه شد همه نمی توانند هزاران دلار هزینه کنند تا لبخند هالیوودی را آرایش کنند. پس از سالها تحقیق و توسعه گسترده ، دندانپزشک شما اکنون می تواند یک لبخند محکم و ناگهانی با ظاهر دندانهای طبیعی به شما ارائه دهد. شما می توانید با لبخند اسنپ ان اسمال خود غذا بخورید و بنوشید. مراقبت از آن آسان است و می تواند یک محلول آرایشی موقت یا دائمی باشد. برای دندانهای بالا و پایین موجود است.


لبخند محکم بر روی دندان های شما قرار می گیرد و یک لبخند طبیعی به نظر می رساند. روکش های متحرک هر دندان لکه دار یا خرد شده و همچنین شکاف ها یا دندان های از دست رفته را می پوشانند.آنها نازک ، بادوام و از رزین دندانپزشکی پیشرفته ساخته شده اند. Smile-On Smiles جایگزین راحتی است که می تواند به افراد در جلوگیری از ناراحتی روش های پیچیده و تهاجمی دندان کمک کند.


 

 

Snap-On Smile


فرایند اسنپ ان اسمایل در مطب دندانپزشکی انجام می شود. دو بازدید دارد و شامل سه مرحله است:

دندانپزشک تصویری از دندان های شما گرفته و آن را به آزمایشگاه می فرستد.

تکنسین های آزمایشگاه مجموعه ای از روکش های متحرک سفارشی را تهیه کرده و آنها را به دندانپزشک خود ارسال می کنند.

دندانپزشک مطمئن می شود که روکش ها روی دندان های شما قرار می گیرند

کاربران می توانند با پوشیدن دستگاه غذا بخورند و بیاشامند و مراقبت از آن آسان است. بسته به نوع بیمار ، یک لبخند Snap-On می تواند یک محلول آرایشی موقت یا بلند مدت باشد. این محصول برای دندانهای بالا و پایین موجود است.


روش دستیابی به یک لبخند ناگهانی شامل دو ویزیت بدون درد است. شما باید سبک و سایه لبخند جدید خود را انتخاب کنید. سپس ، دندانپزشک شما دندان های شما را نشان می دهد. در حدود سه هفته ، شما برای آخرین نصب به دندانپزشک خود برمی گردید.هزینه Snap-On Smiles متفاوت است. این بستگی به اندازه ، شکل و سبک دندان ها و همچنین دندانپزشک دارد. قیمتها ممکن است بین دندانپزشکان ، حتی در همان مکان متفاوت باشد.


 

Snap-On Smile



لمینت متحرک دندان  برای همه مناسب نیست. افراد دارای موارد زیر نباید از لبخندهای فوری استفاده کنند:

بیماری لثه دارند

دندانهای بسیار کج دارند

مشکلات ناهماهنگی فک دارند

دندانهای آسیب دیده ، خرد شده یا شکسته دارند

افرادی که شرایط فوق را دارند نیاز به ترمیم دندان حرفه ای یا درمان ارتودنسی دارند. این روش ها شامل بریس ، تراز کننده های شفاف ، پر کننده حفره ، درمان بیماری های لثه ، روکش های دندانی و ایمپلنت های دندانی است.

 

Snap-On Smile

 



آیا لبخندهای ضربه ای واقعاً جواب می دهند:

Smap-On Smiles راهی مقرون به صرفه و مناسب برای "پوشاندن" مشکلات دندان ، رفع شکاف ها و بهبود زیبایی است. با این حال ، این دستگاه ها هرگز نباید در جایگزینی کارهای لازم دندانپزشکی و ارتودنسی (مانند بریس) استفاده شوند.


افزایش خطر پلاک:

به دلیل فاصله بین دندانهای محکم و دندانهای طبیعی شما ، پلاک دندان می تواند به راحتی از دندان به دندان دیگر پخش شود.


افزایش خطر پوسیدگی:

هنگام استفاده از لبخند Snap-On ، بزاق شما به سرعت معمول باکتری ها را از بین نمی برد. این امر منجر به افزایش خطر پوسیدگی دندان به دلیل جمع آوری باکتری هایی می شود که بین دندان های طبیعی و دندان های محکم شما گیر کرده اند.


Snap-On Smile

 

آیا Snap-On Smile ارزش دارد:

لبخند اسنپ آن یک درمان زیبایی نسبتاً ارزان و غیرتهاجمی است که برای افرادی با دندان های لکه دار ، کمی کج ، دندان های از دست رفته یا شکاف دندان مناسب است. هرکسی که از پروتزهای جزئی قابل جدا شدن زیبایی استفاده می کند و جایگزین راحت تر و مدرن تری می خواهد ، نامزد مناسبی برای لبخند Snap-On است.


اطلاعات بیشتر درباره Snap-On Smile :

وقتی Snap-on Smile را انتخاب می کنید ، یک وسیله دندانپزشکی سفارشی مطابق آناتومی دهان و دندان منحصر به فرد شما ساخته می شود. آن را به عنوان نگهدارنده در نظر بگیرید-فقط به جای شفاف بودن ، سینی به صورت سفارشی سایه زده شده است تا شبیه دندان های طبیعی باشد. از Smile-on Smile می توان برای تقویت قوس بالا ، قوس پایین یا هر دو استفاده کرد. در این پست ، برخی از مزایای این روش و همچنین برخی از اشکالات را بررسی می کنیم.

 

 

اطلاعات بیشتر درباره Snap-On Smile :



برای بیمار مناسب ، Snap-on Smiles طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، این درمان عبارت است از:


 روکش های پرسلن-جایگزین درمانی رایج-نیاز به حذف مینای دندان دارند. این ساختار طبیعی دندان و سلامت کلی دهان را به خطر می اندازد. Smile-on Smile به سادگی بر روی دندان های طبیعی می نشیند ، بنابراین هیچ تغییری لازم نیست.

درمان ارتودنسی ممکن است یک تا دو سال طول بکشد - گاهی حتی بیشتر. با استفاده از Smile-on Smile ، بیماران به سادگی دستگاه را در دهان خود قرار می دهند تا نتایج فوری و چشمگیری به دست آورند.

 بسیاری از درمان های زیبایی نیاز به بی حسی با بی حسی موضعی دارند. هنگام انتخاب Snap-on Smile نیازی به سوراخ یا برش نیست ، بنابراین نیازی به تزریق نخواهید داشت.

این محصول  را می توان در دو نوبت تکمیل کرد. به محض اینکه آزمایشگاه دستگاه شما را ساخت ، آماده استفاده است.

 

این یک انتخاب عالی برای موارد زیر است:

• دندان های خالی ، کج ، لکه دار یا از دست رفته

• کسانی که کاندید پل یا ایمپلنت نیستند

• هرکسی که دوست دارد لبخند هالیوودی بدون هزینه و ناراحتی روش های پیچیده و تهاجمی دندانپزشکی انجام دهد

• هرکسی که دارای پروتز جزئی متحرک قدیمی است و می خواهد جایگزین زیبا و راحت تری داشته باشد


آسان است ، بدون درد است و می توانید از همین امروز شروع کنید

1. شما سبک و سایه لبخند جدید خود را انتخاب می کنید

2. دکتر دوور از دندان های شما برداشت می کند

3. حدود سه هفته دیگر برای آخرین قطعه باز می گردید و Snap-On Smile خود را در خانه می پوشید

 

عمر Smap-On Smile

 



سخن اخر

Smap-On Smile دارای 12 ماه ضمانت  است. با مراقبت مناسب ، Snap-On Smile شما می تواند از 3 تا 5 سال دوام بیاورد. فقط دستورالعمل های تمیز کردن دندانپزشک Snap-On Smile را دنبال کنید و با لبخند Snap-On از میلیون ها لبخند لذت ببرید ...